אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

שיחה של ליידי גאגא עם מעריץ

19.9.2012
מנהל האתר PropaGaga.com זכה בהזדמנות לגשת אל מאחורי הקלעים בהופעתה של גאגא ושיתף באתרו את השיחה שלה ושל המעריצים שזכו לגשת אל מאחורי הקלעים יחד איתו.
גאגא והמעריצים דיברו על האלבום החדש, ARTPOP, על גילוח הראש של גאגא והקעקוע החדש שלה.
קראו את מה שכתב מנהל האתר באתרו (מתורגם לעברית)...

אז אתמול בלילה הייתה לי הזדמנות לראות את גאגא מאחורי הקלעים שוב לאחר שנתיים שלא ראיתי אותה... אנחנו חיכינו שעה לפני שאני ושישה אנשים אחרים יכלו להכנס לחדר ההלבשה שלה. גאגא שכבה על הספה שלה עם שמיכת ורסאצ'ה ולבשה חולצה לבנה. טרה ואמה של גאגא היו מאחוריה.

אנחנו דיברנו עם גאגא על ARTPOP, האלבום החדש. היא סיפרה לנו שכמעט רוב האלבום החדש מוכן, המנגינה לשירים כבר מוכנה וצריך לסיים את הקולות. היא אמרה ש-ARTPOP או סינגל חדש לא יצא לפני חג המולד בגלל שהיא מרגישה שזה לא מרגיש חדש אם זה לא ייצא בשנה חדשה ורעננה.

לאחר מכן דיברנו על כך שהיא גילחה את ראשה ועל הקעקוע החדש. היא אמרה שזה היה מגניב לעשות את פיסת האומנות האמיתית הראשונה שלה במוזיאון אומנות. על גילוח הראש היא אמרה שזה כאילו ליידי גאגא יכולה להיות מי שהיא רוצה להיות, היא לא צריכה להיות בלונדינית או ברונטית, שכולם יזדיינו אני הולכת לגלח את הראש בשביל אמו של טרי. אז הצטלמנו לשתי תמונות קבוצתיות ותמונה של כל אחד עם גאגא והיינו צריכים לעזוב.
 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה