אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

L.A. ריד: "הדחייה של גאגא הייתה הטעות הכי גדולה שלי"

21.9.2012
אל איי ריד שמוכר בתור השופט ב-XFactor התארח בתוכנית האירוח של אלן דג'נרס וסיפר שהטעות הכי גדולה בקריירה שלו הייתה לא להחתים את ליידי גאגא לחברת התקליטים שלו.

אל איי ריד היה הבוס של חברת התקליטים Island Def Jam בתקופה שלפני שגאגא התפרסמה.
אותה חברת תקליטים התעניינה בליידי גאגא ורצתה להפיק את אלבום הבכורה שלה אך לאחר כמה זמן אל איי ריד בתור הבוס של החברה החליט לנתק עם גאגא את הקשר ולא להפיק את האלבום שלה.

בראיון שנערך עימו בתוכנית האירוח של אלן הוא סיפר כי זאתי הטעות שהוא הכי מתחרט עלייה בקריירה שלו:
היא נכנסה למשרד שלי וניגנה בפסנתר ושרה ואני אמרתי לה "את הולכת לשנות את עולם המוזיקה". לאחר 2 חודשים אני שחכתי שאמרתי דבר כזה, שמעתי קלטות דמו שלה ואמרתי: "את יודעת מה, זה מגעיל" והעפתי אותה מחברת התקליטים.
זאת הייתה הטעות הכי גדולה בחיים שלי.

צפו בראיון של אל איי ריד בתוכנית האירוח של אלן

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה