אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

השיר "Partynauseous" לא ייכנס לאלבומו הבא של הראפר קנדריק לאמר

5.10.2012
לאחר ההכרזה של שיתוף הפעולה של ליידי גאגא והראפר קנדריק לאמר לשיר "Partynauseous" שהיה אמור להכנס לאלבומו הבא של קנדריק, מעריצים רבים התאכזבו לראות שהשיר לא כלול ברשימת השירים לאלבום הבא של קנדריק.

היום הוצא האלבום החדש של קנדריק לאמר למכירה מוקדמת בחנות האייטונס ומעריצים רבים התאכזבו לגלות כי רשימת השירים באלבום איננה כוללת את השיר "Partynauseous", שיתוף הפעולה בין קנדריק וליידי גאגא. רבים חשבו כי שמו של השיר שונה לשם "Bitch, Don't Kill My Vibe" אך קנדריק אמר כי זה שיר אחר לגמרי ולא קשור בכלל לשיר "Partynauseous".

לפני כמה שעות פרסמה גאגא מכתב למעריצים ברשת החברתית LittleMonsters.com לגבי השיר "Partynauseous". זה מה שהיא כתבה:
אני מתנצלת בפני המעריצים שהמצב עם השיר "Partynausous" כ"כ מבלבל. כדי להבהיר את המצב אני רוצה להסביר את זה. כשאני משתפת פעולה עם אמן אני עובדת רק איתו, לא עם המנהלים שלו. אני אוהבת את קנדריק כחבר יקר, אבל הוא לא היה מוכן להתפשר מבחינה מוזיקלית לשינויים שהצוות שלו עשה למוזיקה שלי. זאת הסיבה שאני לא באלבום שלו. יש לי חזון מאוד ספציפי כמפיקה וכותבת שירים, ותמיד יהיה לי. השיר ישתחרר בזמן אחר, לפרוייקט אחר. אני אוהבת אתכם, ואני חושבת שאתם באמת צריכים לבדוק את החומרים שלו כי הוא באמת גדול.

3 תגובות:

אנונימי ב- 5.10.2012, 1:35 אמר/ה...

זובי אני אבדוק חומרים אחרים שלו...נראה לי שרוב האנשים שקנו את האלבום במחירה מוקדמת, קנו אותו רק בגלל גאגא.
ועדיין לא הבנתי למה השיר לא נכנס

Gaga News ב- 5.10.2012, 13:15 אמר/ה...

השיר לא נכנס מפני שערכו בו שינויים שגאגא לא הייתה מוכנה אליהם

אנונימי ב- 5.10.2012, 17:13 אמר/ה...

אהה..תודה על ההסבר

הוסף רשומת תגובה