אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

ליידי גאגא בראיון למגזין Stylist

31.10.2012
ליידי גאגא ערכה ראיון עם המגזין הבריטי Stylist. בראיון דיברה גאגא על הבושם שלה וחשפה שם של שיר מתוך אלבומה הבא, ARTPOP הנקרא G.U.Y (Girl Under You) קראו את הראיון בתרגום לעברית.

האם את משתמשת בשיער ואיפור כדי לבטא פרסונה מסוימת?

אני פשוט אוהבת לעשות כיף לעשות ניסיונות עם כל מיני דברים. אני אדם מאוד יצירתי באופן טבעי אז כשאני רואה דברים שהם מעניינים, אני רוצה ללבוש אותם או להראות אותם לאנשים אותם או לשיר עליהם. יש לי משיכה לייחודיות. אולי זה מסביר גם על הריח של הבושם FAME. זה על אנשים שנמשכים לדברים יחודיים.

מה המראה שהכי משקף את מי שאת?

בידיוק כמוני? הייתי אומרת כשאני באמבטיה, עירומה, בים של בועות הולכות, "אהההה". זה הכי אני - כשאני נאנחת ומוציאה את כל היום באמבטיה חמה. אז אני מניחה שמה שאני אומרת זה כשאני לובשת את האמבטיה. חליפת האמבטיה.

האם איפור ופמיניזם אי פעם יכולים להיות באמת חברים?

אתה יודע מה כ"כ מצחיק, אני באמת חושבת שיש סוג של פמיניזם חדש שהוא שונה לגמרי ואני לא חושבת שמישהו הוא טוב יותר או גרוע יותר. לכל סוג של פמיניסטית יש את הדעות של עצמה על מה זה אומר להיות פמיניסטית אבל כפמיניסטית בעידן החדש, הייתי אומרת שזה ממש כמו העברת כוח שאני מרגישה ע"י הגשה לגבר - להיות תחתו. למעשה, אני כתבתי על זה שיר באלבום החדש שלי, הוא נקרא G.U.Y. אז להתאפר, להריח "טעימה", דברים שבין הגפיים שלך הוא משהו שאני מוצאת בו חיזוק בגלל שאני יודעת שאני בוחרת את הבחור הנכון, אני יכולה לתת לו את זה. יש נשים שמרגישות מדוכאות ע"י בגדים ואיפור והנה להם, יש להם את כל הסיבות להרגיש כך.


האם את רואה את הביטוי שלך דרך יופי כסוג של אומנות? ואם כן, איך ההרגשה לנתח אותו?

אם לא הייתי עובדת על האלבום החדש שלי הייתי אומרת לך: "לך תזדיין, אני לא רוצה לדבר על איפור", אבל כשאני עובדת על מוזיקה, אני צריכה את כל הצבעים ברשותי ולכן אני רוצה לדבר על כל דבר כל הזמן. הדרך שבה אני עושה את הבושם הוא סוג של פופ ארט. זה על מסחריות של תהילה. הכל על הבושם הזה מסריח מאמירה אמנותית בתיכון על זה שהתהילה היא נוראית ומכוערת - אבל מריחה נפלא. יש משהו די ילדותי בכל העניין. אבל כדי להכניס נקודה בעניין, אני אומרת שכולם יכולים לקבל תהילה - זה £24.50! זו האומנות שלו.


האם חוויות היופי האישיות שלך עדיין משפיעות על איך שאת מציגה את עצמך כיום?

אתה יודע מה באמת מצחיק, ואני הייתי סוג של חוששת להודות בכך, אבל אני פשוט הולכת להגיד את זה בכל מקרה, כי אני חושבת שהמעריצים שלי באמת יעריכו את זה. אני הולכת למסיבת אירוסין של החבר הכי טוב שלי ואני הולכת לראות את כל הבנות האלה מהתיכון. הייתי לחלוטין משקרת אם לא הייתי אומרת שהייתי מודאגת מאיך המראה שלי הולך להיות! אמרתי לעצמי מוקדם יותר "אני חייבת להראות נהדר, אני חייבת להראות ממש מדהים, חלק מהן היו פשוט נוראיות בשבילי!".

מדוע את חושבת שנשים משתמשות לעתים קרובות במבטים של נשים אחרות כנגדם?

אני חושבת שנשים, בלי שום סיבה, פשוט נבזות אחת לשנייה כל הזמן. אני לא חושבת שהן משתמשות בבגדים או גברים או בשמים או איפור או כל דבר אחר בשביל זה. כולנו צריכים לעשות מאמץ כדי להיות נחמדים אחד לשני כל הזמן.

ספרי לי על פרוייקט 'מהפכת הגוף' שלך (שמועדד את מעריצייה לחגוג את הפגמים שלהם)

אני הבנתי שאני לא צריכה לעשות יותר מדי יותר אבל לעשות מוזיקה, בגלל שהמעריצים שלי עושים את כל זה בשבילי. הם נושאים את המסר עד כה. מאז שהם ראו כמה Born This Way יכול להשפיע על אנשים, הם רצו לעשות יותר ושיהיה להם את המקום הזה עם חסד וחמלה. הייתי מודעת לכמה תמונות מהאינטרנט - אמא שלי התקשרה אליי ואמרה "את עלית במשקל?" - כולם סיפרו לי על זה, ולי זה לא כ"כ היה איכפת. אבל כששמעתי שזה היה בחדשות, בו הם מדברים על מלחמות, הכלכלה מתרסקת ועל הבחירות פשוט חשבתי 'זה פאקינג מגוחך'. אני מתכוונת איזו מין דוגמה זאת בשביל ילדה קטנה שיושבת בבית? אני חשבתי, בסדר לי לא איכפת שחושבים שאני שמנה כי למען האמת עליתי ב-30 פאונד. אדל היא יותר גדולה ממני, איך זה שאף אחד לא אומר על זה שום דבר? היא כ"כ נפלאה. היא הציבה רף גבוה מאוד להמון נשים. אני צריכה להיות אישה בטוחה ופשוט לומר דברים שיכולים לעזור לאנשים צעירים.

האם הרעיון של להיות מושך מבחינה מינית למין השני הוא גורם באיך שאת מציגה את עצמך?

לפעמים, כן. לפעמים אני חושבת "טוב, אף אחד לא יירצה לזיין אותי בזה!".

מה גורם לך להרגיש יפה יותר - מחמאה מגבר או מאישה?

טוב, לא סתם גבר. אדם מסויים.

מה תהיה המנטרה של היופי שלך לקוראי המגזין?

שבי מול המראה עם כל כלי האיפור והפאות שיש ברשותך ופשוט תעשי שיחה אמיתית עם עצמך. "מה אני לא אוהבת בעצמי?" ואז פשוט תציירי עליו במראה כי בשביל זה האיפור פה. לא כולנו מושלמים - זה אמור להיות כיף כדי שנוכל להתחבר לאישה ולהגיד "את יודעת מה? לא כולנו מרגישות מושלמות, אבל ניסית את הליפסטיק הזה? הוא אלוהי".

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה