אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

ליידי גאגא ברשימות של "המיטב של 2012" של MTV

14.12.2012
MTV ערכו את "המיטב של 2012" בו הם ערכו רשימות שונות הקשורות לאופנה, סלבס, מוזיקה וכו' וליידי גאגא מופיעה ארבעה פעמים ברשימות השונות. צוות האתר סיכם לכם את כל הרשימות בהן מופיעה ליידי גאגא ותרגם לכם את מה שנכתב עלייה.

הציטוטים שחוללו שינוי של 2012

כדמות שמשפיעה על העולם ובמיוחד על המעריצים שלה, אי אפשר היה להתעלם מליידי גאגא בקטגורייה הזאת ו-MTV בחרו את המשפט שכתבה ליידי גאגא ברשת החברתית שלה LittleMonsters.com בו היא הזמינה את מעריצייה להצטרף לפרוייקט "מהפכת הגוף" (פרטים על הפרוייקט תוכלו למצוא פה). 


"בולמיה ואנוקסיה מגיל 15... אבל היום אני מצטרפת למהפכת הגוף"
לאחר שליידי גאגא קיבלה ביקורות רבות בנוגע למשקל שלה, היא הגיבה להן בסיגנון גאגא וקראה לכולם למהפכת הקבלה העצמית. היא קראה לזה מהפכת הגוף 2013. היא צייצה תמונות שלה בבגדים תחתונים. ליידי גאגא רצתה לחוות את ניסיונה וקיוותה להעצים נשים צעירות לאהוב את הגוף שלהם. 

כריכות מגזני האופנה של שנת 2012

השנה ליידי גאגא הופיעה בפעם השנייה בשער למגזין האופנה הנחשב, Vogue בגיליון לחודש ספטמבר. גיליון זה היה הגיליון הגדול ביותר של המגזין וכלל 916 עמודים.

ליידי גאגא הדליפה את הידיעה כי היא הולכת להיות נערת השער של ווג לחודש ספטמבר טיפ טיפה מוקדם מדיי והשאירה את כולנו מתנשפים לקראת התמונה. זה גם היה שווה את כל הזמן שהיינו צריכים לחכות. השמלה הסגולה שהזכירה לנו סוכריה עטופה בצורה מושלמת, השיער הגבוה, ואנחנו אהבנו את השער. זה היה השער השני של ליידי גאגא למגזין. אחרי השער הראשון, עם הקסדה הורודה של בוב והידיים על המותן עם הפוזה העקשנית היו לנו ציפיות מאוד גבוהות, והשער עמד בהן לגמרי. עכשיו אנחנו שוב כאן, מתנשפים לקראת הפעם הבאה.

אומנות הציפורניים הטובה ביותר לשנת 2012

בנוסף ללבוש המיוחד שליידי גאגא כל פעם מראה לנו, השיער והאביזרים היא לא מוותרת גם על עיצוב הציפורניים ואין פלא שהיא הצטרפה לרשימת "אומנות הציפורניים הטובה ביותר לשנת 2012" של MTV.

אז זה קרה, ליידי גאגא לבשה את כפפת-הציפורניים היפה ביותר עד כה. זה הלך כ"כ רחוק עד שהם בלעו לה את כל היד. כן, אלה ורדי זהב, פנינים ושרשראות. מה שאתה רואה שם הופך אותה רשמית לזוכת אומנות הציפורניים לשנה הזאת. היינו מוחאים לה כפיים אבל אנחנו לא יכולים, הידיים שלנו מכוסות בזהב.

הקמפיינים הטובים ביותר לשנת 2012

לידיי גאגא הוציאה השנה את בושם הבכורה שלה, FAME וכמו בכל השקת בושם גאגא עשתה לו קמפיין פירסומי עם צילומי פוטושוט ופירסומת באורך של 5 דקות שצולמו ע"י הצלם סטיב קליין. MTV לא יכלו להתעלם מהתצלום של ליידי גאגא בו עירומה לגמרי ועלייה מטפסים גברים ובחרו לתת לתמונה הזאתי את תואר "העירום הטוב ביותר".

בסדר, אנחנו חייבים לתת אותו לליידי גאגא: היא תמיד מוצאת דרכים חדשות לזעזע אותנו. למרות שזה היה קשה לבחור זה לבין תלבושת הגומי מהראש עד הרגליים התמונה למעלה מדברת בשם עצמה. גברים קטנים זוחלים בכל רחבי השטח, עירום, אמא מפלצת? אם המזימה הזאת לא מספיקה לך כדי להריח את הריח אז אנחנו באמת לא יודעים מה כן.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה