אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

ציוצים מהטוויטר - 12/1/13

13.1.2013
ליידי גאגא צייצה אתמול בחשבון הטוויטר שלה כמה ציוצים בנוגע להופעתה בונקובר, קנדה עם סבב ההופעות שלה The Born This Way Ball וגם ענתה לשאלתה של מעריץ בנוגע לאלבומה הבא ARTPOP. בנוסף צייצה גאגא כמה ציוצים כתגובה למכתבה של אמה של קלי אוסבורן (פרטים על המכתב תוכלו למצוא פה) והסבירה למה היא בחרה לפרסם את המכתב בפומבי.

מעריץ: האם ל-ARTPOP יש כבר תאריך שחרור?
ליידי גאגא: כן, יש לה :)
זאתי לא טעות, ליידי גאגא כתבה "יש לה" והתייחסה ל-ARTPOP בלשון נקבה. לא ברור אם בטעות או במכוון.

בחדר ההלבשה מתכוננת להופעה! אני לא יכולה לחכות, ראיתי כמה מפלצות בחוץ והם נראים כ"כ מגניבים! אני ממש התגעגעתי להופיע ואני לחוצה

הערב בהופעה בונקובר. אני עדיין ערה, אני לא נרדמת היה לי כ"כ כיף. הייתם קהל כזה נלהב



"העולם האמיתי" יכול להיות אכזרי, למה לא לנסות לשנות אותו למקום טוב יותר? אף אחד לא לוקח ברצינות בני נוער, אני כן.

המכתב שלי לקלי היה ציבורי מפני שהצהרותיה על הבריונות הווירטואלית היו ציבוריות וכפעילת נוער אני נאלצתי להתערב בזה.

הייתי ערה כל הלילה עם הבנים בסטודיו. מקבלים השראה. Madeon הצטרף גם לחיים הצועניים. זה הולך להיות החלק של הטור הכי טוב עד עכשיו!

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה