אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

מסכמים את שנת 2012!

1.1.2013
שנת 2012 הגיעה לסיומה וצוות האתר החליט לפרסם פוסט מיוחד לכבוד סוף השנה! בפוסט הבא נסכם לכם את השנה שעברה ואת האירועים והרגעים שלה. בנוסף תוכלו למצוא בפוסט את התוצאות לסקרי סיכום השנה שערכנו באתר לפני כמה ימים ואת הסטייל המנצח שלכם בהצבעה שנערכה בעמוד הפייסבוק שלנו ל"סטייל השנה".

אפשר לסכם את השנה כשנה יחסית מוצלחת, גאגא לא בלטה השנה בתעשיית המוזיקה מפני שלא שחררה שום חומרים חדשים השנה אך בכל זאת השיקה בושם בכורה מצליח, הקימה ביחד עם אמה את קרן "Born This Way Foundation" והייתה שותפה בפרוייקטים נוספים.

ליידי גאגא מכריזה על אלבום חדש

אין ספק שזה אחד הרגעים הטובים של השנה. לאחר כמה חודשים מאז יציאתו של אלבומה השלישי Born This Way הכריזה ליידי גאגא על שמו של אלבומה החדש והרביעי ARTPOP. גאגא לא עשתה הכרזה גדולה והסתפקה בקיעקוע השם של האלבום על הזרוע שלה והעלת התמונה שלו לרשת. בכל זאת אלה היו חדשות מאוד מרגשות למעריצים. אתם מוכנים?


השקת קרן "Born This Way Foundation"

ליידי גאגא הקימה השנה ביחד עם אמה, סינתיה ג'רמנוטה את קרן "Born This Way Foundation". הקרן נועדה בעיקר להעצים את הנוער, להלחם בבריונות בקרב בני נוער ולקדם את קבלת קהילת הלהט"ב בחברה.


הרשת החברתית LittleMonsters.com נפתחת

כמובן שאי אפשר לשכוח את הקמת הרשת החברתית של ליידי גאגא למעריצים שלה LittleMonsters.com. למרות שהיא יצאה לפועל בשנת 2011 היא הושקה ונפתחה להרשמה לקהל הרחב רק השנה. הרשת הקומה במיוחד כדי ליצור מקום למעריצים בו יוכלו לשתף את התמונות שלהם, דעות שלהם, להכיר מעריצים אחרים, לשוחח עם מעריצים אחרים ואפילו לפעמים לשוחח עם גאגא עצמה. אין ספק שהרשת עזרה לגיבוש המעריצים והידוק הקשר של ליידי גאגא ומעריצייה.

סיבוב הופעות חדש

לאחר יציאת אלבומה השלישי Born This Way יצאה גאגא לסיבוב ההופעות השלישי שלה The Born This Way Ball. הסבב זכה להצלחה רבה והוא נמצא במקום השישי ברשימת "25 הטורים המצליחים ביותר של 2012" של בילבורד עם רווח של 124,879,545 דולר.


ליידי גאגא משיקה בושם בכורה

ליידי גאגא השיקה את בושם הבכורה שלה השנה הנקרא FAME בשיתוף פעולה עם חברת קוטי. נתוני המכירות של הבושם היו טובים מאוד והבושם זכה להצלחה רבה יחסית. מלבד הבושם מעבדות HAUS השיקו גם סבון, ג'ל רחצה ותכשירים נוספים.


לצילום הקמפיין הפירסומי לבושם גייסה ליידי גאגא לשיתוף פעולה ענקי את הצלם סטיבן קליין (שגם ביים לה את הקליפ לשיר Alejandro) אשר צילם את צילומי הפוטושוט לקמפיין וביים את הפירסומת שלו.


ליידי גאגא מקבלת פרס שלום על שם ג'ון לנון

אלמנתו של ג'ון לנון, יוקו אונו החליטה לתת השנה לליידי גאגא את הפרס לשלום על שם ג'ון לנון המוענק מדי שנתיים בטקס מיוחד שנערך ביום הולדתו של לנון.
ליידי גאגא היא בין האומנים החיים הכי גדולים בימינו. היא לא רק אמנית, היא גם אקטיביסטית. היא משתמשת באומנות שלה כדי להביא תקשורת טובה יותר לעולם


ליידי גאגא מופיעה עם להקת הרולינג סטונז

זה קרה ממש לפני כמה שבועות! להקת הרוק האגדית, הרולינג סטונז ערכה מופע מיוחד לכבוד 50 שנה לייסוד הלהקה וליידי גאאג זכתה להופיע אתם בהופעה המיוחדת שנערכה בניו ג'רזי שם היא ביצעה ביחד עם סולן הלהקה את הלהיט "Gimme Shelter".


אז מה הרגעים של השנה שאתם בחרתם?

לפני מס' ימים העלנו לאתר כמה סקרים בנושאים שונים על מנת לסכם את השנה שעברה לנו ועכשיו הסקרים נסגרו והנה התוצאות!

קעקוע השנה שלכם

ליידי גאגא עשתה ארבעה קעקועים שונים השנה. אחד כאשר היא הכריזה על שמה של אלבומה הבא, השני היא עשתה קעקוע בצורת עוגן שככל הנראה בשביל בן זוגה טיילור קיני, השלישי היא עשתה באירוע השקת הבושם שלה FAME שנערך בניו יורק בשביל אמו של טרי ריצ'רדסון לאחר שנפטרה והרביעי היא עשתה לכבוד העיר ריו שבברזיל.

במקום האחרון נמצא קעקוע R†O


במקום השלישי נמצא קעקוע המלאך


במקום השני נמצא קעקוע העוגן


ולמקום הראשון אתם בחרתם את הקעקוע הנושא את שם אלבומה החדש של ליידי גאגא ARTPOP



הביצוע הטוב ביותר ב-Born This Way Ball

עם סבב ההופעות החדש של ליידי גאגא גם באו המון ביצועים מדהימים לכל מיני שירים. אנחנו בחרנו להכניס לסקר את הביצועים לשירים Hair, The Edge of Glory, Marry the Night, Scheiße ו-Bloody Mary. הנה מה שאתם בחרתם לביצוע הטוב ביותר...

במקום האחרון מופיע הביצוע לשיר Bloody Mary


במקום הרביעי נמצא הביצוע לשיר Marry the Night


במקום השלישי הביצוע לשיר The Edge of Glory


במקום השני ביצוע לשיר Hair


ובמקום הראשון עם רוב הקולות אתם בחרתם את הביצוע לשיר Scheiße!


צבע השיער של השנה שלכם

ליידי גאגא הופיעה עם המון צבעים שונים לשיער השנה אבל ההפתעה הגדולה ביותר הייתה כאשר גאגא חזרה לצבע הברונטי. מאז שהתפרסמה גאגא היא לרוב הייתה בלונדינית כך שהרבה מעריצים התלהבו כאשר ראו את ליידי גאגא עם צבע השיער הטבעי שלה.

במקום האחרון נמצא צבע השיער בלונדיני


במקום הרביעי נמצא השיער בצבע טורקיז


במקום השלישי נמצא שיער הקשת


למקום השני בחרתם את השיער הורוד


ולצבע השיער של השנה שלכם אתם בחרתם את השיער הברונטי!


שיר השנה שלכם

ליידי גאגא שחררה שני שירים חדשים שלה השנה בשביל המפלצות הקטנות שלה שלא נועדו לאלבומה החדש. השיר הראשון הוא שיר הראפ "Cake Like Lady Gaga" שהופק ע"י DJ White Shadow והורכב ממילים לשיר שנשלחו ל-DJ White Shadow ע"י מעריץ. השיר השני נקרא "Stache" והופק ע"י Zedd.

בסקר הזה התחרו רק שני שירים אז לשיר השנה שלכם אתם בחרתם את השיר Cake Like Lady Gaga!




דליפת השנה שלכם

השנה זכינו לשמוע כמה הדלפות. רוב פאסרי, המפיק לשעבר של ליידי גאגא הדליף לנו את גירסת הסטודיו לשיר "Glitter and Grease" שהופיעה איתו ליידי גאגא בסיבוב ההופעות שלה The Monster Ball, גירסת הג'אז לשיר Yoü And I דלפה וגם הרמיקס לשיר Black Jesus † Amen Fashion של DJ White Shadow  בשביל תצוגת האופנה של מוגלור. תראו איזה דליפה אתם בחרתם לדליפת השנה שלכם...

במקום האחרון נמצא הרמיקס של DJ White Shadow לשיר Black Jesus † Amen Fashion



למקום השני אתם בחרתם את גירסת הג'אז לשיר Yoü And I



ובמקום הראשון נמצא השיר Glitter and Grease



פרוייקט השנה שלכם

בנוסף לסיבוב ההופעות החדש שלה והעבודה על אלבומה החדש ליידי גאגא הייתה שותפה לכמה פרוייקטים שונים השנה שחלקם ציינו למעלה. אנחנו בחרנו להכניס לסקר את קרן ה-Born This Way Foundation שהקימה ליידי גאגא יחד עם אמה, השקת הבושם FAME, תפקיד בסרט Machette Kills ושיתוף הפעולה עם האו"ם ויוניצ"ף.

במקום האחרון נמצא שיתוף הפעולה עם האו"ם ויוניצ"ף


במקום השלישי התפקיד בסרט Machette Kills


למקום השני אתם בחרתם את הקמת הקרן "Born This Way Foundation"


ולמקום הראשון אתם בחרתם את השקת הבושם FAME



רגע השנה שלכם

היו השנה כל מיני רגעים שונים ואנחנו בחרנו להכניס לסקר את ההכרזה על ARTPOP, ההופעה הראשונה של ליידי גאגא עם השיר Princess Die, השער של ליידי גאגא בגיליון ספטמבר של מגזין ווג, שחרור הפירסומת לבושם FAME, קבלת הפרס לשלום על שמו של ג'ון לנו וההופעה של ליידי גאגא עם להקת הרולניג סטונז.

במקום האחרון נמצאת ההופעה הראשונה של ליידי גאגא עם השיר Princess Die


במקום החמישי נמצא שיחרור הפירסומת לבושם FAME


למקום הרביעי אתם בחרתם את קבלת הפרס לשלום על שמו של ג'ון לנון


במקום השלישי נמצא השער של ליידי גאגא בגיליון ספטמבר של מגזין ווג


למקום השני הגיעה הופעתה של ליידי גאגא עם להקת הרולניג סטונז


ולרגע השנה שלכם אתם בחרתם את הכרזה על שמו של האלבום ARTPOP!


סטייל השנה שלכם

מלבד הסקרים שערכנו באתר ערכנו גם הצבעה בעמוד הפייסבוק שלנו לסטייל השנה. אתם מוזמנים לראות את הסטיילים המנצחים...

הסטייל שהגיע למקום השלישי הוא התחפושת שלבשה ליידי גאגא לליל כל הקדושים


למקום השני הגיעו שלושה סטיילים שונים כאשר כל אחד קיבל את אותן כמות של הצבעות


ולמקום הראשון נבחר הסטייל של ליידי גאגא כאשר היא נפגשה עם ילדים שבחלק העני בברזיל!


איך אתם מסכמים את השנה?

אז איך אתם מסכמים את השנה שעברה? איך הייתם מסדרים את התוצאות בסקרים השונים ומה הציפיות שלכם לשנה הבאה?

שתהיה לעולם שנה אזרחית טובה!

3 תגובות:

אנונימי ב- 1.1.2013, 21:24 אמר/ה...

שתהיה לנו שנת 2013 ארטפופית במיוחד XD

אנונימי ב- 2.1.2013, 19:25 אמר/ה...

וואי אני מרגיש זיקה עם כל המעריצים שהצביעו כאן, אני בידיוק הצבעתי ככה ואני חושב שהבחירות הם נכונות מאוד. רוב רגעי השנה שלנו הוא ההכרזה על השם של ARTPOP, זה אומר הרבה שאנחנו רוצים לשמוע מוסיקה חדשה ולשמוע את הגוון קול של גאגא כמה שיותר !!

אנונימי ב- 3.1.2013, 10:26 אמר/ה...

איזה השקעה אהבתי לקרוא

הוסף רשומת תגובה