אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

ציוצים מהטוויטר - 25/1/13

26.1.2013
ליידי גאגא צייצה אתמול על האוטובוס Born Brave וסיפרה על כך שמאז שהוא נפתח כבר 3,500 בני נוער הגיעו אליו, היא צייצה ציוץ לפני הופעתה בלאס ואגס והעלתה כמה תמונות שצולמו ע"י טרי ריצ'רדסון לאחרונה (צפו בכולן פה).


מאז שהאוטובוס Born Brave החל לפני 12 ימים 3,500 בני נוער השתתפו ו-378 נרשמו להיות מעורבים במרכזי אומץ/משברים/להט"ב מקומיים.

כולכם הפצתם את הבשורה ותראו את ההבדל שעשיתם! תזכרו שאתם לא צריכים כרטיסים ל-Born This Way Ball בשביל להגיע לאוטובוס!

אני אראה אתכם הערב ואגס! #מתלבשת-לבול

אני אוהבת את התמונה הזאת! pic.twitter.com/NwtGApq2

בדרך מוזרה, כשאני עומדת מול יותר אתגרים זה פשוט עושה אותי יותר חזקה. אני יותר בטוחה במשימה שלי, במוזיקה שלי. pic.twitter.com/M9NMwPZs

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה