אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

זד מבהיר שאמירותיו על כך ש-ARTPOP "רחוק מלהיות מוכן" לא נכונות

24.1.2013
המפיק והדי ג'יי זד, שייקח חלק מהפקת אלבומה הבא של ליידי גאגא, ARTPOP דיבר לאחרונה עם MTV על עבודתו עם ליידי גאגא בראיון עימם. זד טען בראיון ש-ARTPOP עדיין לא גולמי ורחוק מלהיות כזה אך היום הוא הסביר למעריצים כי דבריו הוצאו מהקשריו באותו הראיון ואמר כי הוא התכוון רק לחומרים שלו ושל גאגא ללא קשר לחומרים האחרים שנמצאים באלבום.

זד כתב את הפוסט הבא בעמוד הפייסבוק שלו לפני מס' שעות:
זה בשביל כל המעריצים של גאגא:

יש ראיון שלי בו כמה מהדברים שרציתי להגיד הוצאו מהקשרם או שלא הובנו נכון ורציתי לוודא שאתם תדעו מה אני באמת רציתי לומר לפני שהתקשורת כופפה את דבריי למה שהם היו רוצים שאני אומר.

אני אף פעם לא אמרתי ש-ARTPOP הוא לא גולמי או רחוק מלהיות מוכן! אני דיברתי רק על החומרים שלי ושלה ועל איך אנחנו צריכים לסיים אותם. אני פרפקציוניסט ובשבילי משהו שהוא לא מושלם הוא "לא גולמי", וזה גם הסיבה שזה הולך להיות כ"כ טוב!

כשאמרתי "זה יכול להיות 10, זה יכול להיות 5 וזה יכול להיות שיר אחד" אני כמובן לא התכוונתי לכמות השירים ב-ARTPOP באופן כללי, אני דיברתי על כמות השירים שאני אפיק שיהיו באלבום. עבדנו על המון שירים ביחד ואני לא יודע אילו משיתופי הפעולה שלנו ייכנסו לאלבום. השליטה בחלק הזה אצל גאגא.

אני מקווה שהבהרתי את העניין לכולם עכשיו!

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה