אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

ליידי גאגא מפרסמת מכתב לקלי אוסבורן

11.1.2013
ליידי גאגא פירסמה היום ברשת החברתית שלה Littlemonsters.com מכתב שמופנה לקלי אוסבורן. ליידי גאגא דיברה במכתב על התנהגותה של אוסבורן ועל היותה מודל לחיקוי לאנשים צעירים כאשת ציבור. גאגא התייחסה בעיקר לתוכניתה בערוץ E! משטרת האופנה שם היא נוהגת לשפוט ולדרג אנשים על פי מראם החיצוני.

קראו את המכתב שכתבה גאגא בתרגום לעברית:
קלי היקרה,

בזמן שאני מנסה שתגיעי אליי באופן אישי, כראש הקרן "Born This Way Foundation" יחד עם אמי סינתיה אנחנו רוצות להגיב. כל יום, דרך המוזיקה שלי וקול הציבור אני בוחרת להיות חיובית ולפעול למען עולם אמיץ ונדיב יותר עם קהילת העוקבים שלי. אני מעודדת אותם להתעלם מביקורות, לעמוד מול בריונות, לגרום להם לדעת את הערך שלהם ושיראו שכולנו דומים וששום אדם לא יותר טוב מאדם אחר. אני יודעת שאני נתפסת כילדה פראית אבל במציאות אני אישה שמאוד איכפת לה מהאנושות. יש לי אמפתיה כלפייך קלי, אבל אני מרגישה שזה חשוב מבחינה תרבותית שתשימי לב שאת בחרת ללכת בנתיב פחות חמלתי. העבודה שלך עם E! במשטרת האופנה מושרשת בביקורות, שיפוט ודירוג יופי של שני אנשים אחד נגד השני. "מראה" הוא הסיבה הנפוצה ביותר לבריונות בעולם. התוכנית שלך שלילית וגזענית ועם השנים הפכה לקומדיה. היא מהללת אותך ואת ג'ואן ריברס שמצביעה על המצלמה, צוחקת ומתבדחת על אומנים וסלבריטאים כאילו אנחנו חיות בגן חיות.

מה לגבי מהפכת הגוף שלך? זה אמור לגרום לי להיות באמת עצובה כאשר אני אשמע אנשים מדברים על המשקל שלך כשהיית צעירה, כמו שאני חוויתי בריונות. לראות אותך פורחת להיות אישה יפה ורזה שלועגת לאחרים לפרנסתה זה מדהים. למה לא לעזור לאחרים? למה לא להגן על אחרים שחוו בריונות מפני המראה שלהם ולחלוק את הסיפור שלך?

אני קוראת לך לקחת אחריות לדוגמה שאת מגדירה לאנשים צעירים. הם מקשיבים לך רק בגלל שאת מפורסמת ואם את מתייחסת לאחרים כמו שאני מתנהגת בטלוויזיה, מתבגרים רבים בבית יכולים להניח שההתנהגות שלך מקובלת: אם היא עושה את זה, למה שאני לא אוכל?! אני לא יכולה לשלוט במעריצים שלי אבל אני מדכאת אותם משליליות ואלימות מפני שזה לא בסדר ופוגע. אני כן מרגישה רע עם זה שהרגשות שלך נפגעו. עם זאת, אנחנו כולנו נוכל להשתמש בחלק שלנו בתקשורת כדי לקבוע סטנדרט של כבוד, חמלה ואהבה. אני מאחלת לך שייתיחסו אלייך עם כל הנדיבות והכבוד שמגיעים לכל אחד.

בעוד שחלק מהמעריצים שלי לומדים את זה, רובם חולקים את אותם הערכים כמוני. זה מה שקושר אותנו ביחד והקשר הזה הוא חזק.

בכבוד רב, גאגא וסינתיה.

נ.ב. לכל אדם בתקשורת או סלבריטאי שמוצא את המכתב הזה, אני מקווה שגם אתם יודעים את העוצמה שיש בקול שלכם. בואו נעבוד ביחד ונהפוך את שנת 2013 לשנה של אחדות.

2 תגובות:

אנונימי ב- 11.1.2013, 11:49 אמר/ה...

חייייייייייייים שלי!!

אנונימי ב- 11.1.2013, 17:44 אמר/ה...

אני בוכה ממנה, הגאגא הזו פשוט מדהימה

הוסף רשומת תגובה