אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

קלי אוסבורן ואמה מגיבות למכתב הציבורי של ליידי גאגא

11.1.2013
לאחר שפירסמה ליידי גאגא את המכתב הציבורי שלה לקלי אוסבורן (לקריאת המכתב בתרגום לעברית לחצו פה) קלי אוסבורן וגם אמה, שרון אוסבורן הגיבו היום לעניין. אומנם קלי בעצמה לא הגיבה ישירות אך היא צייצה ציוץ שניתן להסיק ממנו שהיא מתכוונת למכתבה של גאגא.


אני מקווה שאתם מבינים שלא איכפת לי כלום מהשטויות האלה! אני יודעת מי אני ואני לא צריכה אף אחד שיגיד לי את זה!... אוהבת אותכם

עם זאת, אמה של קלי בחרה להגיב בדרך יותר רצינית ופרסמה בעמוד הפייסבוק שלה את המכתב הבא:
גברת גאגא,

אני מגיבה למכתב שלך לבתי קלי. בנוגע למצב הנוכחי; קלי היא לא זאת שפנתה אליך, זאת הייתי אני שיצרתי קשר עם המנהל שלך היום ואני שלחתי את האימייל המצורף לעיונך. אני פניתי אליו כמנהלת ואמה של קלי על מנת לשאול אותו האם את יכולה לפנות למפלצות הקטנות שלך ולמנוע מהם לכתוב השמצות והשפלות על המשפחה שלי כולל איומים על חייה של קלי. המכתב שלך הוא צבוע ומלא סתירות. כמו שאימך סינתיה תומכת בך, אני תומכת בבתי קלי. אני חייבת לומר שדעתך על מה שתקין פוליטי ומקובל שונה לחלוטין משלי, אבל זה מה שהופך את העולם למעניין כל כך... כולנו שונים. זה מתוק שיש לך אמפתיה כלפי הבת שלי כפי שאת מרגישה שהיא בחרה בנתיב פחות חיובי לחיים שלה. את אומרת שהעבודה שלה עם E! במשטרת האופנה היא "מושרשת בביקורות, שיפוט ודירוג יופי של שני אנשים אחד נגד השני". ברוכים הבאים לעולם האמיתי. למשל, כשראיתי אותך לובשת שמלה מבשר נא אני הזדעזעתי. כשאני רואה אותך לובשת פרווה ומשתמשת בזה כהצהרת אופנתית. העובדה שבעלי חיים חסרי הגנה נהרגו כדי שתוכלי לקבל את התמונה שלך בעיתונות היא מתועבת בעניי. את לא צריכה ללמד את המעריצים שלך לכבד בעליי חיים ואת החיים? אני לא מרגישה שאני חייבת להצדיק את הבחירות של קלי בחיים שלה בשבלך. ע"י הפעולות שלך לקלי עכשיו את הראית לי שאת כלום חוץ מאישיות צבועה שמחפשת תשומת לב. את יודעת שזה היה הרבה יותר מכובד בשבלך לעשות את זה באופן פרטי. אני קוראת לך בריונית רק בגלל שיש לך 32 מיליון עוקבים שתלויים על כל מילה שלך ואת מבקרת את קלי במכתב ציבורי. את כ"כ נואשת שאת צריכה לפרסם את זה לציבור?

את אומרת "כל יום, דרך המוזיקה שלי וקול הציבור אני בוחרת להיות חיובית ולפעול למען עולם אמיץ ונדיב יותר עם קהילת העוקבים שלי". ובכן, זה ברור שזה לא עבר למעריצים שלך. חלק גדול מהם היה נתעב לקלי, וכך גם סלבריטאים אחרים כמו מדונה, אדל וריהאנה. את אומרת "עולם נדיב ואמיץ יותר" אני לא יודעת באיזה עולם את חייה אבל תמיכה בהערות המעריצים המחפירות שלך לא מתאימות למילים "נדיב ואמיץ יותר" זה מגיע תחת הכותרת של בולשיט.

לסיום, תפסיקי ללבוש פרווה, תפסיקי לחפש פירסום ותפסיקי להשתמש במעריצים שלך כדי להקטין את הערך של לא רק קלי, אלה גם זרם בלתי פוסק של סלבריטאים אחרים. מילה ממך הייתה עוצרת את כל האיומים הנוראיים והנתעבים מהמפלצות הקטנות שלך. תודיעי לי אם את מעוניינת להמשיך את הדיון הזה. אני מגרש פתוח למשחקים בשבלך יקירתי.

שרון אוסבורן.

6 תגובות:

אנונימי ב- 11.1.2013, 15:33 אמר/ה...

סתומה האמא שלה וסתומה עוד יותר הבת

Unknown ב- 11.1.2013, 15:57 אמר/ה...

הן לא סתומות,ליידי גאגא היא אוליי אישה עם כוונות טובות,אבל היא מוכרת מלא בולשיט לעולם ואם באמת היה איכפת לה מקלי ולא מהפרובוקציה והפרסום,היא הייתה נותנת לקלי את המכתב בפרטיות..

אנונימי ב- 11.1.2013, 16:42 אמר/ה...

מטומטמות מפגרות גאגא צבועה?!
זה הדבר האחרון שהיא לא!!!!
היא צריכה להתבייש בבת שלה על כך שפעם היא הייתה שמנה ופתאום כשהיום היא נראית טוב אז יש לה את הזכות לשפוט אנשים אחרים ע"פ המראה החיצוני שלהם שתתבייש לעצמה
זה מה שנקרא "עלה לה לראש" איך יש לה אומץ להגיב בכלל????
גאגא צודקת ב-100% זה ממש לא בסדר להראות לעולם ע"י הסמכות המוכרת שלה שצריך לשפוט אנשים ע"פ החיצוניות שלהם.
קלי לא מבינה שלה ולהרבה מפורסמים יש השפעה רבה על אנשים והם צריכים להשתמש בזב לטובה ולא לרעה...
שתתבייש לה!!

אנונימי ב- 11.1.2013, 16:45 אמר/ה...

ל-Meitav Kovach
אתה טועה אני חושבת שבזה שהיא פרסמה את זה בציבור היא גרמה לאנשים להבין את מה שהיא עושה ושזה לא בסדר,גאגא נתנה מודעות לדבר המגעיל הזה שהיא עושה,שזה לא בסדר.
זה לא בסדר אם המפלצות הקטנות כתבו השמצות לקלי אבל זה בסדר שהיא כתבה לה את המכתב

אנונימי ב- 11.1.2013, 20:36 אמר/ה...

צריך להשמיד את הקלי הזו, היא לא תורמת לאנושות היא מזיקה לו

אנונימי ב- 12.1.2013, 0:56 אמר/ה...

זה טוב כל הדברים האלה זה בטח נותן לגאגא המון השראות לכתיבת שירים חדשים ואומנותיים לארטפופ חחחחחחחחח

הוסף רשומת תגובה