אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

סטיבן קליין מצייץ על ליידי גאגא

17.1.2013
סטיבן קליין, במאי הפירסומת לבושם FAME של ליידי גאגא והקליפ לשיר Alejandro צייץ בחשבון הטוויטר שלו תמונה של מתנה ששלחה לו ליידי גאגא, ענה לשאלה של מעריץ בנוגע לפירסומת של FAME וסיפר כי הוא וגאגא עובדים על פרוייקט סודי שצפוי להתשחרר במאי.

זה עכשיו הגיע מגאגא כדאי לי לפתוח את זה? אני אוהב את הקופסה כ"כ כשהיא ככה

אני לא מצליח להוריד את השרשראות כדי לפתוח את הקופסה

אני צריך עוזר כדי לפתוח את זה

לעזאזל היא באמת איבטחה את הקופסה

ואו לא זאת לא עוגה זה מאוד אישי ומדהים מצטער שאני לא יוכל לפרסם תמונה ואו ואו ואו

אני מתנצל לא ציפיתי שזה מה שיהיה, זה פנטסטי אבל פרטי לא התכוונתי לגרום לכם לציפיות

לא, זאת לא העוגה שהיא שלחה ל-DJWS

שוב אני מתנצל על הציפייה מכל הלב 

אנחנו נראה את הפירסומת ל-FAME הלא מצונזרת יום אחד?
סטיבן קליין: אנחנו צריכים אישור מהצוות של גאגא, תשאל אותם בבקשה

 סטיבן קליין הוא לא היחיד שקיבל מתנה מליידי גאגא אלה איתו קיבלו גם DJ White Shadow וזד עוגות. בנוסף סטיבן סיפר כי הוא עובד על פרוייקט סודי עם ליידי גאגא שצפוי להשתחרר ב-12 במאי.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה