אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

RedOne מדבר על עבודתו עם ליידי גאגא

18.1.2013
RedOne, המפיק שהפיק לגאגא את השירים Just Dance, Judas, את הלהיט Bad Romance ושירים נוספים דיבר קצת על העבודה שלו עם ליידי גאגא בראיון שנערך עמו לאחרונה. RedOne ייקח גם חלק בהפקה של אלבומה הבא של גאגא, ARTPOP.

היה לנו קשר ממש טוב וכל פעם שהיינו בסטדיו זה לא היה עניין של אגו, אנחנו שחכנו מהאגו כי בפעם הראשונה שאני פגשתי אותה היא לא הייתה מפורסמת, היא פשוט הייתה ילדה שאהבה מוזיקה. לי, בכל השירים שהפקתי המנגינה הייתה מאוד חשובה. אם היא הייתה באה עם מנגינה מדהימה היינו משתמשים בה ואם אני הייתי בא עם המנגינה הכי טובה היינו משתמשים בה. זה לא היה עניין של RedOne או ליידי גאגא זה היה עניין של להפיק את השיר הכי טוב. בנוסף אני חייב לומר שהיא כותבת שירים מדהימה, המילים שלה מדהימים. יש לנו אמון, היא תסמוך עליי אם אני יגיד לה שזה יותר מדיי מסובך או שקשה לשיר את זה אז היא תשנה את זה.

צפו בראיון המלא עם RedOne:

1 תגובות:

Kohav Bibi ב- 18.1.2013, 18:16 אמר/ה...

המילים שלה מדהימות*

הוסף רשומת תגובה