אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

לוק של ליידי גאגא מקבל ביקורת במשטרת האופנה

10.2.2013
כמו בכל שבוע, צוות השופטים בתוכנית "משטרת האופנה" המשודרת בערוץ E! ערכו ביקורת על סטייל של סלב מסויים והפעם נבחר הלוק של ליידי גאגא אשר נראתה איתו בלוס אנג'לס מלפני מס' שבועות. הלוק, כרגיל, לא היה חביב במיוחד על השפוטים וזכה לביקורות מעורבות.

ג'ואן: היא נראית כאילו היא אישה זקנה במיאמי שמחכה לאוטובוס. היא לא רוצה לפספס את "השופטת ג'ודי".
השופטת ג'ודי היא סדרת טלוויזיה.
ג'ורג': היא נראית כמו בובה. הכל נראה מלאכותי ורובוטי. אבל למעשה אני אוהב את זה.
קלי: אני לא חושבת שצבע הפאה הזה טוב בשבילה. זה מדהה אותה יותר מדי. אני אוהבת לראות אותה עם שיער ממש ממש בלונדיני או ממש ממש כהה. הצבע הזה נורמלי מדי בשבילה. אני חושבת שזאת תלבושת שהיא בחרה ללא הסטייליסט שלה. לפי דעתי ללא העזרה של ה-Haus of Gaga גאגא הייתה כבר מחכה למותה.
ג'וליאנה: אני חייבת לומר שמה שאני אוהבת בזה זה שזה דבר כ"כ 'לא-גאגאי' לעשות. אני אוהבת שלפחות היא עושה משהו שונה. אני חושבת שהשיער והכובע יפים, אני חושבת שהיא נראית יפה.

3 תגובות:

Kohav Bibi ב- 10.2.2013, 17:03 אמר/ה...

מה הם רוצים היא נראית סבבהה יואו

אנונימי ב- 10.2.2013, 19:56 אמר/ה...

כוסאמה של קללייייי!!
את אמא שלך בקבר אמן!!!!!!!

אנונימי ב- 10.2.2013, 20:16 אמר/ה...

מה הם מפגרים זנ נראה הכי שיקי שיש!!!!

הוסף רשומת תגובה