אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

ליידי גאגא מדברת על העוזרת האישית לשעבר שלה

2.2.2013
כולנו זוכרים את התקרית שהעוזרת האישית לשעבר של ליידי גאגא, ג'ניפר אוניל תבעה את גאגא על כך שהיא חייבת לה מאות אלפים של דולרים על שעות נוספות בהן עבדה בשביל גאגא שלא קיבלה עלייהן תשלום ועוד הוסיפה בפני התקשורת כי גאגא "התייחסה אלייה כשפחה". כעת, העיתון ניו יורק פוסט מפרסם פרטים על המשפט שנערך בנושא בו גאגא העידה ולא חסכה בביקורות והעלבות כלפיי התובעת.

על פי המגזין גאגא השתוללה במשפט ולא חסכה בביקורות והעלבות לעבר התובעת אוניל, "עכברושית שתובעת אותי בגלל כסף שהיא לא הרוויחה. היא פשוט, היא חושבת שהיא מלכת היקום ואתה יודע מה?! היא לא רצתה להיות עבד של אף אחד, כי בעבודה שלי ובמה שאני עושה, אני מלכת היקום בכל יום". "את הולכת לבהות בי כמו מכשפה בכל הזמן הזה?" אמרה גאגא לג'ניפר תוך כדי שהפנתה אלייה מבט זועם, "כי זה הולך להיות פאקינג יום ארוך כשאת מביאה אותי לפה".

"לא, לא, לא. תקשיב אדוני, אם אתה הולך לשאול אותי שאלות במשך חמש שעות אני הולכת לומר לך בדיוק מה פאקינג קרה כדי שהשופט יוכל לקרוא בפרוטוקול הזה בדיוק מה שקורה" אמרה גאגא לאחד מעורכי הדין של ג'ניפר.

במהלך עדותה של גאגא במשפט סיפרה גאגא כי אף אחד מעובדיה מקבל תשלום על שעות נוספות, "ג'ניפר ידעה בדיוק למה היא נכנסת, היא ידעה שאין דבר כזה שעות נוספות. אני לא שילמתי לה על שעות נוספות בפעם הראשונה ששכרתי אותה אז למה שאני אשלם לה על שעות נוספות בפעם השנייה?, כל התיק הזה בולשיט ואת יודעת את זה".

"אני מתנהגת דיי נפלא לכל מי שעובד בשבילי ואני המומה בכך שאדם מגעיל כזה כמו שאת הפכת להיות תובע אותי ככה. היא ישנה בסדני כותנה מצריים כל לילה, הייתה במלונות חמישה כוכבים, במטוסים פרטיים, אכלה קוויאר, חגגה עם טרי ריצ'רדסון כל הלילה, לבשה את הבגדים שלי, ביקשה מאיב סן לורן לשלוח לה נעליים בחינם ללא רשותי והשתמשה אצלו בהנחות שלי ללא רשותי.

גאגא אמרה שעבודתה של ג'ניפר, שבשבילה שולמה כ-75,000 דולר לשנה "הייתה בעצם טובה" ושהיא לא הייתה מתאימה לתפקיד. "אני מצפה שיהיו לעוזרים שלי רמה מסויימת של ידע על העבודה". גאגא הוסיפה ואמרה שעוזר טוב הוא "מישהו שיכול לחזות את מה שאתה צריך לפני שאתה צריך אותו ואז הם קונים את זה בשבילך או.. מסדרים את זה בשבילך, ג'ניפר נכשלה אפילו במשימות הבסיסיות ביותר. אחת הבעיות הגדולות ביותר שהיו לי עם ג'ן היא שאני הרגשתי שהיא לא פרקה את החפצים בשבילי מספיק כשהיינו בנסיעות. יש 20 תיקים ורק אחת אני ואני לא יכולה לפרוק את כולם לבד. היא הייתה פותחת בשבילי רק כמה תיקים וזה היה מאוד מלחיץ בשבילי כי אז שוב בימי החופש שלי אני לא הייתי ממש בחופש, אתם יודעים, אני שוקלת 52 ק"ג ואני הייתי מנסה להזיז את התיקים הענקיים האלה בעצמי, אני הייתי עושה את זה כל הזמן. דרך אגב, היא ישנה עד 12 בצהריים רוב הזמן ומעבירה את המזוודות שלי ועושה את כל השיט הזה בעצמי וזה היה בעיה בשבילי".

גאגא הוסיפה על עוזרייה האישיים הקודמים "הם היו מסדרים את החדר שלי, הייתי יודעת איפה הבגדים שלי, איפה מברשת השיניים שלי, הסבון שלי וכל דבר אחר. ג'ניפר התעצלה ולא עשתה את הדברים האלה כל הזמן. אני לא יכולה לרדת בעצמי לרחוב וללכת לקנות מוצרי הגיינה וטיפוח, אני אצטרך לקרוא לביטחון, הייתי חייבת להתקשר לג'ן או עכשיו לוונדי (מנהל המסעות של גאגא), הייתי חייבת לארגן את כל חבורת האנשים הזאת כדי לפתור את הבעיה הזאת שלא הייתה קורה אילו ג'ניפר הייתה עושה את עבודתה כמו שצריך".

גאגא גם הוסיפה שאוניל היא כפויית טובה על כך שלקחה כמובן מאליו את המותרות שמהן נהתנה ג'ניפר כעוזרת הצמודה לגאגא "מלונות חמישה כוכבים, קוויארף שמפניה ויאכטות". "זה, כאילו, מותרות כאלו מדהימות, אני זוכה לטייל בעולם, לקבל מטוסים, היא אפילו לא ראתה אילו דברים נפלאים אילו, אבל היא כן חשבה שזה מגיע לה ללא שום סיבה". גאגא סיפרה במהלך המשפט כי היא ועובדייה יצאו לילה לפני לארוחה במסעדת יוקרה, ארבעה כוכבים בשיקגו. גאגא סיפרה כי שווי הארוחה היה כ-3,000 דולרים והיא שילמה את כל הסכום לבדה בשביל העובדים שלה. "הם היו ביום החופשי שלהם והם פשוט רצו להיות איתי"

 גאגא אמרה שכל עובדייה עובדים יום עבודה בן שמונה שעות כאשר הן מתפרסות לאורך כל היום, "זה לא שאתה מקבל לוח זמנים, אתה עושה את העבודה שלך ואז יכול לשחק טטריס ארבע שעות. כשאני צריכה אותך - אתה זמין". גאגא גם ציינה שהיא מעריכה יום עבודה כזה "יום עבודה של שמונה שעות עדיין יכול להיות יום עבודה קשה מאוד, בין כה אם אתה חופר תעלות או שם רעפים על הגג, אתה יודע. אני לרגע לא מורידה מהקושי של יום עבודה בן שמונה שעות או מהקושי של תפקיד עוזר אישי. לי יש שש הופעות בשבוע ואני עושה הרבה כסף. אני עובדת, אני עובדת 24 שעות ביממה. אני לא עומדת ליד סטיב ומחכה שייקח לגימה מהתה שלו, זה לא מה שאני עושה. זה לא שלא מגיע לאנשים את התשלום עבור השעות שהם עבדו, אני רק מציינת שלי מגיע כל דולר שעבדתי בשבילו ולה מגיע את כל ה-75,000 דולר שהסכמנו עליו, אבל לא מגיע לה פני אחד יותר".

"אני הולכת לתת את כל הכסף שג'ניפר רוצה לעובדים שלי שלי שעובדים עכשיו קשה בשבילי ושהכסף הזה מגיע להם. אני לא הולכת לתת אותו לה כדי שהיא תוכל ללכת איתו ל-Intermix (חברת אופנה בניו יורק) כדי לקנות לה עליונית" עקצה גאגא את ג'ניפר.

גאגא אפילו סיפרה כיצד הסתיימו היחסים ביניהן, היא טענה שהם הסתיימו בעת טיסה לפריז כאשר ישנה ג'ניפר על אחת משתי המיטות במטוס של גאגא, "רוב העוזרים שלי בעבר תמיד הציעו את המיטה לאמא שלי או למשפחה שלי, ג'ניפר הייתה הראשונה שמעולם לא הציעה את המיטה לאף אחד ותמיד לקחה אותה לעצמה". עוד הוסיפה גאגא כי אוניל אפילו סירבה לחלוק את הכריות שלה עם שתי נשים אחרות, "היא פשוט אמרה 'לא, אני צריכה את שלושת הכריות כדי לישון'. אני שמעתי את זה בעצמי, הייתי כ"כ נסערת מזה שפשוט התהפכתי וחזרתי לישון".

גאגא סיפרה גם את מה שקרה לאחר מכן, בפריז בתצוגת האופנה שלא מוגלר, "היא לבשה את המעיל שלי וכאשר היינו בתערוכה היא לבשה את הבגדים שלי. לאחר מכן אנחנו חגגנו עד 5 בבוקר, זחלתי ברחובות פריז וצרחתי. ג'ניפר גם הייתה שם, היא בילתה כל הלילה איתי, עם טרי ריצ'רדסון ועם המון אנשים במעמד הגבוהה בפריז, היא נהתנה ועשתה חיים. למחרת בבוקר בקושי יכולתי לדבר אך הייתי חייבת לטוס בחזרה לאמריקה באותו הלילה, איזה רגע של כוכב רוק נכון?". בטיסה חזרה סיפרה גאגא שאוניל התעקשה לישון במיטה השנייה ו"היא לגמרי התהפכה עליי כאשר אמרתי לה לא. אני אמרתי 'ג'ניפר, זה ממש לא הולם לפני טרי ריצ'רדסון, היא הייתה כמו 'אני לא מקבלת איזה סוג של ותק בגלל שאני נמצאת פה כבר הרבה זמן ואני חברה שלך?'. אני זוכרת את המילים האלה ברורות כשמש כי כאשר החבר הכי טוב שלך מסתכל לך בעניים ושואל אותך 'למה אני לא יכול לקבל את המושב הזה במטוס שלך, אני חבר שלך' הדבר הראשון שחשבתי עליו זה 'את לא חברה שלי'".

כל מה שנאמר בכתבה מסתמך על פי מה שמסר העיתון

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה