אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

ליידי סטארלייט מדברת על ליידי גאגא בראיון

8.2.2013
ליידי סטארלייט, חברה טובה של ליידי גאגא עוד מלפני שפרצה לתודעה שבנוסף גם עזרה לה רבות בפיתוח הקריירה שלה, ערכה לאחרונה ראיון בו דיברה על היחסים שלה עם ליידי גאגא לפני שהתפרסמה ואחרי; דיברה קצת על הקריירה שלה וגם השוותה את ג'סטין ביבר וריהאנה לגאגא לאחר שהזכיר המראיין את השניים.

כאשר מישהו פראי כמו ליידי גאגא מתפרסם, אנחנו שואלים את עצמו מאיפה הוא בא. האם אפשר להגיד שלך יש יד בהפיכתה לאישיות המפורסמת שהיא כיום?
כן, אני חשפתי אותה לגישה, ולביטחון.

יותר בסאונד או בסיגנון ספיציפי?
זה לא היה הדברים האומנותיים. זה היה להיות חברה כשהיא הייתה צריכה, וזה פשוט היה להיות מי שאני. אני לא מאמינה במגבלות חברתיות. זה לא היה בחירה - דביקה ב"נוהל" הזה פשוט אף פעם לא עלתה בדעתי. סליחה על משחק המילים, אבל אני פשוט נולדתי ככה.

נחמד. אבל מה לגבי גאגא, האם היא נולדה ככה?
היא בהחלט נולדה ככה. אבל לא היו מסביבה אנשים שהיו כמוה. היא לא קיבלה עידוד לעשות את הדברים שהיא רצתה לעשות, אז היא הרגישה מוגבלת.

כשזה מגיע לפרפורמרים שממציאים את עצמם מחדש בכל פעם, האם זה יותר קשה לעשות את זה עכשיו? למשל לדייוויד בואי או למדונה היה את הזמן. אבל האם הדברים זזים מהר מדי עכשיו?
מה אנשים יכולים לעשות ומהן הציפיות של התעשייה הזאת אלה שני דברים שונים. זה מפתיע אנשים שגאגא מופיעה עם סבב הופעות על אלבום בן שנתיים. בתעשיית המוזיקה זה נחשב לדבר זוועתי. אך לדעתי, ככה זה צריך להעשות.

ג'סטין ביבר שחרר שישה אלבומים לפני יום הולדתו ה-19 וריהאנה שיחררה שיבעה מאז 2005. אין להם זמן להמציא את עצמם מחדש, נכון?
אני לא מתכוונת לזלזל בג'סטין ביבר או בריהאנה, אבל זה לא הם ששולטים כ"כ בתדמית שלהם או במוזיקה שלהם. הם לא כותבים את המוזיקה. יש להם אנשים שעושים את זה בשבילם. בעוד גאגא היא כמו דייוויד בואי. גאגא היא מוזיקאית אמיתית, ואמנית אמיתית. הדברים שלה הם תהליכים יצירתיים - היא מעורבת בכל דבר. היא פופ, אבל בדרך כלשהיא היא יותר כמו אמן רוק-אנרול.

האלבום הראשון שלה היה The Fame (התהילה), בשנת 2008. האם שתיכם חשבתם על חיי הסלבס והתהילה כשחלמתם ביחד, לפני שגאגא פרצה בגדול?
כן, זה היה כל מה שדמיינו עליו. זאת הייתה המטרה שלנו. למה לעשות את זה אם אתה לא מתכוון לעשות את כל הדרך? אנחנו לא מוכנות לקבל שם דבר פחות משליטה עולמית.

אוקיי, אז המשימה הושלמה לליידי גאגא. אבל מה בנוגע לשליטה העולמית של ליידי סטארלייט?
ובכן, כעת אני עובדת על הקריירה שלי, וגאגא עוזרת לי ומשקיעה במופע שלי. דיברתי איתה בטלפון מוקדם יותר היום. היא נזפה בי על כך שאני לא חושבת גדול מספיק.

התפקידים מתהפכים עכשיו.
במובנים מקצועיים, כן. היא יודעת את זה. היא הייתה כבר שם. אני מנסה לפרוץ לתעשייה כעת כאומן סולו והיא עוזרת לי בזה.

ביום שישי, כאשר את הופעת בהופעתה של גאגא במרכז אייר קנדה בטורונטו, את נסעת למלון "Drake" להופעה שלך. איך ההרגשה לעבור מחדר כזה גדול לאחד כזה קטן?
זה קשה למלא איצטדיון גדול עם מה שאתה עושה. כשאתה באולם קטן יותר, אתה תמלא את כולו ב... בכולך. זה יותר כיף, להיות קרוב יותר לקהל. להיות כנה, אני מעדיפה את הבמה הקטנה.

1 תגובות:

אנונימי ב- 9.2.2013, 12:35 אמר/ה...

פששש!! אומנות.

הוסף רשומת תגובה