אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

טיילור קיני מדבר בראיון על ליידי גאגא

2.11.2012
בראיון נדיר שנערך עם טיילור קיני, בן זוגה הנוכחי של ליידי גאגא הוא דיבר על מערכת היחסים שלו ושל ליידי גאגא ועל התוכניות שלו לילדים בעתיד.

טיילור סיפר: "אני מחפש אישה חזקה, אולי בגלל זה נפלתי על גאגא. היא עובדת קשה מאוד והיא חזקה ומעוררת השראה בדיוק כמו אמא שלי".

הוא סיפר על עבודתו עם ליידי גאגא בקליפ לשיר Yoü And I, שם הם נפגשו: "אני לא יודע אם אמא שלי ראתה את הווידאו שעשיתי עם גאגא אבל אהבתי לעבוד על זה. אני יכול להגיד לך שזה היה ממש כיף".

טיילור דיבר על הקושי לפגוש את ליידי גאגא מפני הקריירה אחד של השניה "אני משתמש בכל הכסף שאני מרוויח בשביל טיסות אל אנשים שאני אוהב. אם הייתי מבזבז אותו על מכוניות מפוארות, בתים ודברים חומריים לא הייתי מסוגל לעשות את זה. יש לי את החופש לראות אנשים שאיכפת לי מהם - החברה שלי והמשפחה שלי". טיילור הוסיף: "אני וגאגא סומכים על ספינות חלל, תחבורה מהירה יותר כדי לפגוש אחד את השני" (כנראה הוא התכוון למטוסים).

טיילור דיבר על התוכניות שלו לילדים בעתיד ולחתונה. הוא אמר: "אני רוצה לתת לאמא שלי נכדים כמובן. אני חושב שאני יהיה אבא טוב, זה יהיה תענוג. אני בגיל 30 עכשיו ואמא שלי רוצה שאני אתחתן ושאביא ילדים כמובן".

"אמא שלי פגשה את גאגא, אנחנו יוצאים כבר כמה זמן, אנחנו במערכת יחסים של מחויבות ואני באמת מאושר מהמערכת יחסים שלנו. אני בחור בר מזל".

כאשר הזכירו לטיילור כמה גאגא שווה הוא התעקש שזה לא משנה לו וגם לא איכפת לו אם היא הייתה חסרת פרוטה. הוא אמר: "אין לי טעם מפואר. איפה אני מניח את הדברים? התרמיל שלי הוא כ"כ גדול. אם מישהו שאוהב אותי רוצה לתת לי משהו מפואר שייתן לי תרמיל גב טוב".

1 תגובות:

אסתר טובי ב- 3.11.2012, 19:30 אמר/ה...

הוא ממש אוהב אותה , והוא באמת בר מזל D:
עם כל הקנאה שלי אליו... אני לא יכולה לשנוא אותו כי הוא מדהים אליה ואין לי סיכוי איתה חחחח XD
ואם הוא משקיע ועושה את גאגא מאושרת גם אני
והוא מתאים בשבילה D:

הוסף רשומת תגובה