אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

ליידי גאגא נאלצת לבטל הופעות עקב דלקת חריפה

13.2.2013
לאחרונה חברת "Live Nation", האחראית על סבב ההופעות של ליידי גאגא הודיעה כי ארבע ההופעות הקרבות מהסבב התבטלו עקב דלקת חריפה במפרקים שבה לקתה גאגא. על פי גאגא, גאגא הסתירה את הכאבים שסבלה מהם בזמן האחרון מהצוות שלה, אך לאחר הופעתה במונטריאול היא אינה יכלה ללכת יותר והרופא שלה הורה לה לבטל את ההופעות.

ההופעות שבוטלו

שיקגו, אילינוי - 13/2/13
שיקגו, אילינוי - 14/2/13
דטרויט, מישיגן - 16/2/13
המילטון, אונטריו קנדה - 17/2/13

לאחר שהתפרסמה ההודעה, צייצה גאגא כמה ציוצים בחשבון הטוויטר שלה בהם חזרה שוב ושוב על כמה שהיא מצטערת על אכזבת המעריצים:
הודעה מצערת יוצאת עכשיו, זה בנוגע ל-Born This Way Ball. אני ממש מצטערת. אני בקושי יודעת מה להגיד.

אני הסתרתי פציעות וכאב כרוני במהלך ההופעות שלי, במהלך החודש האחרון זה החמיר. אני מתפללת שזה יבריא

אני הסתרתי את זה מהצוות שלי, לא רציתי לאכזב את המעריצים המדהימים שלי. אבל לאחר ההופעה היום בערב אני לא יכולתי ללכת יותר וגם עכשיו אני לא יכולה

למעריצים שלי בשיקגו, בדטרויט ובהמילטון אני מקווה שתוכלו לסלוח לי, למרות שאני בקושי מצליחה לסלוח לעצמי. אני הרוסה ועצובה

אני מקווה שזה יחלים כמה שיותר מהר, אני שונאת את זה. אני שונאת את זה כ"כ הרבה. אני אוהבת אותכם ומצטערת 

צוות האתר שולח איחולי החלמה מהירה לליידי גאגא ומקווים שהיא תחזור לשגרתה כמה שיותר מהר.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה