אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

ליידי גאגא ברשימת "15 הסיבות ששנת 2009 הייתה השנה בה כל דבר במוזיקת הפופ השתנה"

15.3.2013
אתר הבידור popdust.com פירסם היום רשימה המציגה 15 סיבות ל"למה שנת 2009 הייתה השנה בה כל דבר במוזיקת הפופ השתנתה". כמובן שליידי גאגא לא הייתה יכולה לפספס רשימה שכזאתי, שנת 2009 נחשבת עד כה לשנה הטובה ביותר שלה וגאגא נחשבה ככוכבת הפופ הגדולה ביותר באותה תקופה, Popdust לא שכח את זה והציב אותה כסיבה הראשונה ברשימה.

1. ליידי גאגא הופכת לכוכבת הפופ הגדולה ביותר בכדור הארץ. אין ספק שההתפתחות הגדולה ביותר של הפופ בשנת 2009 הייתה כאשר הופיעה ליידי גאגא, היא פרצה בשנת 2008 עם להיט המצעדים "Just Dance", אבל זה לא היה זה עד הלהיט השני, "Poker Face" אז אנחנו ראינו עם מה באמת יש לנו עסק - חייזר שנשמע כמו מועדון (עם קליפ חייזרי) על ביסקסואליות שהבהיר לנו שגאגא לא סתם חובבנית מבית ספר לאומנות פופ, אלה משהו שקרוב יותר לבואה של מדונה השנייה.

פקיחת העניים שלנו (בלשון המעטה) הייתה בהופעה לסינגל השלישי "Paparazzi" ב-VMA - ההופעה שהפכה את האישיות הסופר מוזרה שלה למפורסמת כמו השירים הסופר מוזרים שלה, גם שחרורו של "Bad Romance" בסוף השנה ביסס אותה כאמנית הקליפ החשובה ביותר באותה תקופה. גאגא סימנה חזרה למודל של כוכבת פופ קלאסית - אחד שכל סינגל, כל הופעה, כל קליפ הפך לאירוע שאי אפשר היה לתעלם ממנו.


לרשימה המלאה.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה