אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

Madeon מדבר על עבודתו עם ליידי גאגא

20.3.2013
המפיק הצרפתי הצעיר, Madeon, שעובד כעת עם ליידי גאגא על אלבומה החדש נתן ראיון לאתר האינטרנט  Digital Spy בו דיבר על עבודתו עם גאגא. המפיק שיבח את גאגא, אמר שהיא מרשימה ומקצועית וסיפר שהוא שמח שהניסיון הראשון שלו בהפקה היה איתה.

היא נהדרת. היא בן אדם ממש ממש מעניין ונחמד. מבחינה מקצועית, אני חושב שהיא מדהימה. היא הייתה יוצאת מהופעה אחרי שהיא הייתה שרה שלוש שעות ונותנת את כל כולה, ופשוט הולכת ישר לאולפן כדי להקליט. היא עדיין היתה נותנת את הכל - אפילו על טייק לדמו! היא ממש מרשימה.

אני למדתי הרבה כי לא באמת עבדתי עם זמרים בחיים האמיתיים. בשיתופי הפעולה הקודמים שלי אף פעם לא פגשתי אותם כאשר הם מקליטים את השיר. זה היה ממש מעניין בשבילי להרגיש את האווירה של עבודה משותפת, לשבת ליד הפסנתר ולשתף רעיונות אחד עם השני באופן מיידי.

אני חושב שזה נהדר שהניסיון הראשון שלי ככה היה עם ליידי גאגא! עשיתי פגישה גם עם בת' דיטו בעבר, כך שבעצם הן השתיים היחידות שעבדתי איתן.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה