אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

נשיא סטטן איילנד: "ליידי גאגא זונה"

28.9.2012


נשיא סטטן איילנד, ג'יימס מולינרו קרא לליידי גאגא "זונה" (Slut באנגלית) מפני שעישנה מריחואנה על הבמה בעת הופעתה באמסטרדם.
הייתי קורא לה זונה. הזונה הזאת משפיעה על הרבה ילדים. לאחיינית שלי יש 2 בנות בנות 12 ו-14 והם אוהבות את האישה הזאת, למה, למה?. האנשים האלה משתמשים בסמים כאילו זה כלום. אנחנו לא צריכים להלל ולכבד אותם. אנחנו צריכים לפגוע בהם.
כאשר אמר את דבריו הוא הראה תמונות של גאגא מעשנת מריחואנה במהלך הופעתה באמסטרדם לצד פוסטר שאומר: "תפסיקו להלל שימוש בסמים בתקשורת".


בעקבות דבריו של מולינרו החלו פוליטיקאים אחרים להגן על ליידי גאגא:
כמעריצה ואחת שיכולים להתייחס אליה כאחת מהמפלצות הקטנות, מצאתי את השפה המשמשת אתמול כלא הולמת לדיון ציבורי.

דבי רוז, חברת מועצת העיר ניו יורק.

בנוסף לעיסוקייה האומנותיים, היא גם פעילה לצדק חברתי ומנהיגה אמיתית למען נישואים שווים במדינה הזאתי.

סקוט סטרינגר, נשיא מנהטן.

לאחר שראה את התגובות לשימוש שלו במילה זונה (Slut) הסביר את כוונתו ואמר שהוא לא התכוון להשתמש במילה במובן המיני אלה למישהו שמתנהג בצורה בלתי הולמת:
Slut הוא מישהו לא מוסרי או שלא מתנהג בצורה הולמת. זהו הפירוש למילה במילון האקראי. היא לא מתנהגת בצורה הולמת ולכן היא Slut. מה העניין הגדול בזה? זה בגלל שהיא אישה? יש גם גברים Slut... כל מי שיחשוף לאנשים שמתנהגים אליהם כמודל לחיקוי לסמים בשבילי הוא Slut. זכר או נקבה, זה לא משנה.

ליידי גאגא בחרה להודות לסקוט סטרינגר על תגובתו ועל כך שהגן עלייה וצייצה בחשבון הטוויטר שלה: "לסקוט סטרינגר, תודה על התמיכה בפעילות שלי כניו יורקרית. אתה מציג יושרה פוליטית ועגה מודרנית"

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה