אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

ליידי גאגא וטוני בנט צפויים לשחרר אלבום ג'אז

29.9.2012

לאחר שיתוף הפעולה של ליידי גאגא וטוני בנט לאלבום הדואטים של טוני, Duets II סיפר בנט למגזין המוזיקה האמריקאי Rolling Stone במהלך ראיון שערך איתו המגזין כי הוא וליידי גאגא ישחררו אלבום ג'אז שלם ביחד.

היא התקשרה אליי מניו זילנד ואמרה, 'אני רוצה לעשות אלבום ג'אז איתך' ואני אמרתי 'יש לך את את זה!'. זה אחד מהדברים שאנחנו הולכים לעשות.

אני לא יכול לדבר על המלחין כי אני לא רוצה שאף אחד אחר יעשה את זה לפני שאנחנו עושים את זה אבל זה מלחין מאוד גדול ומוערך, הוא מאוד מפורסם. הוא עשה להיטים יותר מכל אחד אחר. אנחנו הולכים לעשות אלבום סווינג אחד גדול.

"מתי המפגשים ייקרו?" שאל המגזין, "ברגע שאני אוכל" ענה בנט.

כאשר שאלו אותו אם הוא רואה את עצמו מופיע עם גאגא בקרוב ענה בנט: "בוא נראה מה קורה. היא חברה טובה ואני מכבד אותה על כך שהיא כ"כ יצירתית, כל יום היא משתנה. יש לה כ"כ הרבה רעיונות והיא מבצעת אותם. היא פשוט לעולם לא תפסיק עם זה. אני קורא לה פיקאסו המוזיקלי. האנרגיה שלה היא פשוט מדהימה."

לכתבה המלאה (באנגלית)

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה