אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

ליידי גאגא מדברת עם מעריצים על ARTPOP

8.2.2013
מנהל אתר המעריצים של ליידי גאגא, Propagaga פירסם היום באתרו שיחה בין גאגא, בינו ובין מעריצים נוספים שזכו להפגש איתה מאחורי הקלעים בהופעתה. בשיחה דיברה ליידי גאגא קצת על אלבומה הקודם, Born This Way וגם על אלבומה החדש, ARTPOP. היא סיפרה שהוא ברובו מוכן אך שהיא לא מתכוונת לשחרר משהו חדש לפחות שלושה שבועות לאחר סיום סבב ההופעות שלה ואפילו סיפרה כי היא חוששת שהיא לא תצליח להתעלות מעליו בעתיד.

[...] גאגא קיבלה את כולנו בחיבוק גדול והצטלמה עם מעריצים תוך כדי שהיא מדברת איתם. כאשר היא סיימה להצטלם עם המעריצים היא התיישבה על כיסא וענתה על שאלות ששאלו אותה, שהיו אמורות להיות מוגבלות ל-20 דקות אך לבסוף נמשכו כשעה שלמה. במהלך השיחה גאגא דיברה על ARTPOP, היא סיפרה שהיא הייתה הרבה יותר מאושרת כשהיא כתבה אותו והקליטה אותו. היא אמרה שהיא ידעה ש-Born This Way יהיה אתגר למרבית מהמעריצים שלה; שסבלנו הרבה. גאגא אמרה שהיא יצרה את האלבום, שבסופו של דבר הפך לתנועה, כסוג של ריפוי. היא לא מתחרטת על Born This Way, אבל היא מרגישה שכעת היא יכולה להמשיך הלאה כאדם שמח ובוגר יותר.

כאשר היא נשאלה אם היא לחוצה בנוגע לאלבום החדש היא אמרה שהיא הייתה מודאגת אם היא לא הייתה נלחצת, בגלל שזה עוזר לה בעבודה. היא אמרה שהיא יודעת מה אנחנו רוצים וזה כיף, מוזיקה מלוכלכת, מוזיקת דאנס והוסיפה שבדברים האלה אין מחסור ב-ARTPOP.

היא הסבירה שהאלבום דיי גמור: הקולות והמוזיקה מוכנים בכל השירים, אבל היא רוצה לקחת הפסקה לשלושה שבועות לאחר שסבב ההופעות שלה ייגמר. במהלך "ההפסקה היצירתית" שלה היא רוצה להקליט מחדש את הקולות עם המאמן שלה, דון לורנס, על מנת שהאלבום יהיה באיכות הטובה ביותר שהוא יכול להיות, כי זה לנצח. גאגא ציינה שהיא רואה ב-ARTPOP כאלבום האמיתי הראשון שלה ושהיא מודאגת שהיא לא תוכל להתעלות מעליו מפני שהיא יודעת שהוא טוב.

בסיום הפגישה שלנו גאגא אמרה לנו להתעלם מכל הבולשיט ולהתכונן ל-ARTPOP. 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה