אתר זה לא יהיה פעיל יותר, הינכם מוזמנים להתעדכן דרך האתר החדש שלנו בכתובת GAGANEWS.NET







Content

זד מדבר על עבודתו עם ליידי גאגא על אלבומה הבא

7.2.2013
המפיק זד, שלוקח חלק מהפקתו של אלבומה הבא של גאגא, ARTPOP שצפוי לצאת מאוחר יותר השנה דיבר על עבודתו עם גאגא לאלבומה החדש בראיון שנתן לאתר האינטרנט הבריטי "Digital Spy". בראיון הוא סיפר שזה כבוד גדול בשבילו לעבוד עם גאגא, אמר את דעתו בנוגע להחשבה של Born This Way לכישלון בקרב אנשים, וסיפר שוב כי העבודות שלו ושל גאגא עדיין לא מוכנות ושהוא אינו יודע מה מצב השירים האחרים שייכנסו לאלבום שהוא איננו מפיק.

מלבד למוזיקה שלך, אתה עובד גם על האלבום החדש של ליידי גאגא. זאת משימה דיי גדולה לא?
בשבילי זה כבוד גדול, לא כ"כ הרבה אנשים זוכים לעבוד עם אחד מהאמנים הגדולים ביותר בעולם. בשבילי זה אפילו יותר מזה, אני הייתי מעריץ גדול של גאגא בעבר וזה היה חלום בשבילי להפיק בשבילה שיר. במובן הזה, הלחץ הוא עצום! עם זאת, העובדה שהיא כ"כ פתוחה ויצירתית מבחינה מוזיקלית עשתה את העבודה קלה יותר במובנים מסויימים. היא רצתה שאני אעשה את השירים הכי מטורפים שאני יוכל לעשות. אני לא חושב על "להתאים נעל לרגל הימנית". אנחנו עושים משהו ייחודי לחלוטין ומה שאנחנו חושבים הוא חדש. היא לא אמרה "אתה צריך לרצות את המעריצים שלי אז תעשה מוזיקה כמו זאתי", אנחנו פשוט עושים מוזיקה.

Born This Way היה אלבום ענק שנחשב לכישלון בהשוואה להצלחתו של The Fame. האם חברת התקליטים שלה בקשר יותר הדוק על מנת לפקח על הדברים?
תמיד תהיה בעיה כאשר אנשים מצפים להרבה. אנשים חושבים שככל שהם יחכו יותר זמן ככה האלבום יהיה יותר טוב. כמו דאפט פאנק, שנעלמו לשבע שנים ואנשים חשבו שהאלבום החדש שלהם יהיה יותר טוב פי 7 מאלבומם האחרון. זאת פשוט טעות. אני חושב שגאגא עשתה בדיוק מה שהיא רצתה לעשות עם Born This Way וזו הדרך היחידה שבה תוכל להיות אומן אמיתי. אותו דבר עם ARTPOP, היא רק עושה את מה שהיא רוצה לעשות.

איך זה לעבוד יחד איתה? האם אתם נפגשים יותר בסטודיו או שאתם עוברים על דברים יותר דרך האינטרנט?
בעצם אנחנו נפגשים הרבה. בילינו כמה חודשים בלוס אנג'לס לפני כמה זמן ולאחר מכן הלכתי איתה לסיבוב ההופעות שלה כמעט לחודשיים. אחרי ההופעות היינו מקימים סטודיו ועובדים על השיר. אנחנו ניסינו להמנע מעבודה רק דרך האימייל מפני שזה קשה כך להביע רעיונות בדרך הזאת.

הפקה בזמן סבב הופעות נשמע מעייף...
זה היה. אנחנו קובעים את החלקים המוזיקליים ולאחר מכן אני מנקה אותם בסטודיו מקצועי. ברצינות, אנחנו עובדים עם הרמקולים הגרועים ביותר שאתה יכול לדמיין! זאת אומרת שהמילים או הקול שלה לא יישמעו יותר גרוע אם היא עשתה את זה במלון.

מה מצב סיום הכנת השירים שאתה עובד עליהם איתה?
השירים שאנחנו עובדים עליהם לא גמורים, אבל אין לי מושג מה מצבם של השירים האחרים שהיא עובדת עליהם. אם היא אומרת שהם כמעט גמורים אז הם כנראה כמעט גמורים.

כמה מהשירים שאתה עובד איתה עליהם ייכנסו לאלבום?
באמת שאין לא שום מושג. אני לא רוצה ללחוץ עלייה בנושא הזה - זה לגמריי תלוי בה ובשירים שהיא תחליט להכניס לאלבום הסופי.

ספר לנו על השירים שאתם עובדים עליהם ביחד.
פשוט אין בהם שום הגבלה. אין להם ז'אנר מוגדר, אורך, פשוט שום דבר. אני לא פוחד להראות לה את הרעיון הפחות מסחרי שיש לי. יש לה צורה מסויימת של כתיבה והיא אוהבת שזה יהיה אתגר עם ההפקה.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה